آموزش

پنج عامل اساسی که وقت خرید شیرآلات منزل باید در نظر بگیرید

سینک فنری برمودا

پنج عامل اساسی که وقت خرید شیرآلات منزل باید در نظر بگیرید.
خلاصه :وقت خرید شیرآلات منزل باید به خیلی چیزها توجه کرد. مسائلی مثل راحتی استفاده، پاشش مناسب آب و… در این مطلب با هم مواردی را مرور می‌کنیم که وقت خرید شیرآلات، حسابی به کارتان خواهند آمد.

شما وقتی قصد تعویض شیرآلات منزل را دارید، در مغازه تجهیزات منزل اول به چه چیزی توجه می‌کنید؟ خب احتمالا جواب خیلی از ما به این سوال “زیبایی” است. زیبایی شیرآلات منزل اصلا کم‌اهمیت نیست. یک سرویس بهداشتی، حمام یا آشپزخانه وقتی زیبا و بی‌نقص خواهد بود که حتی کوچک‌ترین جزئیات در هماهنگی کامل باشند. در این مطلب با هم پنج مورد ضروری را مرور می‌کنیم که وقت خرید شیرآلات منزل باید حتما به آن‌ها توجه کنید.

کارآمدی قبل از هر چیز
این مورد تا حدودی به شما، خانه‌تان و سبک زندگی شخصی‌تان مربوط خواهد شد. شما روزی چند بار دست‌هایتان را می‌شویید؟ آیا باز و بسته کردن شیرهای اهرمی برایتان راحت است؟ این سوال‌ها و بسیاری از سوالات دیگر را بپرسید و با فروشنده هم مشورت کنید. مثلا اگر فرزند دارید، باید حتما شیری را بگیرید که آسان باز و بسته می‌شود و ارتفاع زیادی ندارد. شودر برای داشتن جریان آب مناسب از به روزترین قطعات و فناوری‌ها استفاده می‌کند تا کاربری شیرآلاتش برای تمام اعضای خانواده راحت باشد.

از ظاهر ماجرا غافل نشوید
اگر در حال خرید شیرآلات منزل هستید، احتمالا یا قصد تغییر دکوراسیون دارید و یا ابتدای راه ساخت یک خانه ایستاده‌اید. هر دو این‌ها فرصت‌هایی خوب هستند تا طراحی داخلی فضا را دگرگون کنید و طبق سلیقه‌تان از نو بسازید. شیرآلات منزل علاوه بر کارآمدی، باید با رنگ‌های غالب فضای شما هماهنگ باشند. شیرآلات شودر در رنگ‌های مختلفی مثل طلا، کروم و سفید و شیری موجود هستند تا با توجه به فضا، بتوانید بهترین انتخاب را برای شیرآلات منزل داشته باشید.

این جا می‌توانید رنگهای مختلف شیرآلات مثل کروم، کروم مات، طلا و… را ببینید.

مراقب مصرف آب باشید
چه کسی دوست دارد که شیرآلات آشپزخانه یا حمامش دائما چکه کنند یا فشار آب در دوش خانه‌اش کم و زیاد شود؟ برای داشتن یک حمام راحت و البته خیالی راحت از مصرف بهینه آب، شیرآلاتی را انتخاب کنید که برای مصرف آب راه حل دارند. پرلاتورهای مخصوص شیرآلات شودر، با فناوری ترکیب آب و هوا فشار آب را منظم می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود در هیچ یک از شیرآلات شودر، آب هدر نرود.

اندازه‌ها را هماهنگ کنید
باورش سخت است اما قد و اندازه تمام شیرها برای تمام فضاها مناسب نیست. وقتی در مغازه شیرآلات منزل انتخاب می‌کنید شاید اندازه آخرین عاملی باشد که به آن فکر کنید اما همین موضوع می‌تواند شما را در دردسر بیاندازد، مخصوصا در شیرآلات آشپزخانه و روشویی. یک شیر بزرگ یا بیش از اندازه کوچک می‌تواند نمای روشویی را به کل خراب کند. طول، عرض و ارتفاع سینک و روشویی را یادداشت کنید و وقت خرید شیرآلات حتما در نظر بگیرید.

رنگ‌ها تفاوت ایجاد می‌کنند
این قسمت کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما بد نیست بعضی از نکات کلی دکوراسیون منزل را بدانید. مثلا در سرویس‌های بهداشتی که فضای تیره (مثلا سنگ مشکی) دارند، بهتر است شیرآلات رنگ روشن مثل طلایی یا سفید انتخاب کنید. یا مثلا وقتی فضای آشپزخانه‌تان کاملا سفید است، انتخاب رنگ‌های شاد و فانتزی برای شیرآلات حس و حال آشپزخانه را گرم و شاد خواهد کرد. برای دیدن رنگ‌های مختلف شیرآلات شودر، این جا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *