آموزش

انواع رنگ بندی شیر توالت + راهنمای انتخاب

انواع رنگ بندی شیر توالت + راهنمای انتخاب

یکی از انواع شیرآلات ساختمانی که در سرویس بهداشتی و حمام (برای توالت فرنگی) مورد استفاده قرار می گیرد، شیر توالت است. شیر سرویس بهداشتی در واقع یک نوع شیر خاص است که روی دیوار نصب می شود. سپس با شلنگی که روی شیر توالت نصب می گردد، می توان از شیر در سرویس بهداشتی استفاد کرد. رنگ بندی شیرهای توالت دارای تنوع بسیار زیادی هستند و این یعنی اینکه هر یک از افراد می توانند بر اساس سلیقه، سبک دکوراسیون داخلی و همچنین رنگ کاشی های داخل سرویس بهداشتی، بهترین رنگ را برای این شیر انتخاب کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با انواع رنگ بندی شیر توالت آشنا کنیم و نحوه انتخاب آن ها را نیز توضیح دهیم.

انواع رنگ بندی شیر توالت

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام انتخاب شیر توالت به آن توجه داشته باشید، کیفیت آبکاری و جنس این شیرآلات است. آبکاری شیرهای توالت نشان دهنده کیفیت و ماندگاری آن ها است و زیبایی طولانی مدت آن ها را تضمین می کند. به غیر از کیفیت، جنس و ماندگاری شیرهای توالت باید به موضوعات مختلف دیگری در هنگام انتخاب این شیر توجه داشت که از جمله آن ها می توان به ویژگی های ظاهری و همچنین رنگ این شیرها اشاره کرد.

انواع رنگ بندی شیر توالت شامل رنگ های زیر هستند. برای انتخاب هر یک از انواع شیرآلات توالت و سرویس بهداشتی، می توانید به نکاتی که در ادامه در مورد آن ها توضیح می دهیم نیز توجه داشته باشید. چرا که رنگ کاشی های استفاده شده برای سرویس بهداشتی می توانند تاثیر زیادی روی انتخاب بهترین رنگ شیر توالت داشته باشند.

1.      شیر توالت رنگ کروم

یکی از پرفروش ترین و خوش قیمت ترین انواع شیر توالت موجود در بازار، شیر توالت رنگ کروم است. همانطور که از نام شیر مشخص است، می تواند با رنگ نقره ای خودش زیبایی فوق العاده ای به توالت و سرویس بهداشتی بدهد. تنوع در مدل های این شیر توالت زیاد است و این یعنی اینکه هر یک از افراد می توانند مطابق با سلیقه و سبک دکوراسیون خانه خود، اقدام به خرید شیر دستشویی رنگ کروم کنند. سادگی در تمیزکاری، لکه گیری کم و همچنین قیمت مناسب، از جمله مشخصه های این شیر توالت محسوب می شوند.

شیر توالت رنگ کروم به دلیل رنگ خاصی که دارد می تواند برای هر محیطی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال اگر سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی شما مدرن و نئوکلاسیک است، این شیر گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. رنگ های روشن مانند کاشی های صورتی و آبی رنگ با شیر توالت رنگ کروم زیبایی چشم نوازی پیدا می کنند.

انواع رنگ بندی شیر توالت + راهنمای انتخاب

2.    شیر دستشویی طلایی

یکی از لوکس ترین رنگ بندی هایی که در سال های اخیر برای شیر سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است، رنگ طلایی است. این رنگ هم جذابیت فوق العاده ای دارد، هم با آبکاری قوی خود تا چندین سال کارایی خواهد داشت. رنگ طلایی جلوه لوکس و زیبایی را به شیرآلات می دهد. با این حال برای درخشنده نگه داشتن این شیرهای سرویس بهداشتی، باید به نگهداری از آن ها توجه بسیار زیادی داشته باشید.

شیر سرویس بهداشتی طلایی به دلیل درخشندگی فوق العاده، سبک کلاسیک و همچنین داشتن ظاهر لوکس، می تواند برای سرویس بهداشتی های لاکچری گزینه بسیار خوبی محسوب شود. ترکیب رنگ طلایی با کاشی های براق مشکی و طوسی بسیار فوق العاده خواهد شد. بهتر است که تضاد در میان رنگ شیر با رنگ کاشی حفظ شود. به طور مثال کاشی های قهوه ای رنگ نمی توانند جلوه جذابی در کنار شیر سرویس بهداشتی طلایی پیدا کنند.

رنگ بندی شیر توالت

رنگ بندی شیر توالت

 

3.    شیر توالت رنگ سفید

در گذشته هیچ کس تصور نمی کرد که رنگ سفید هم به عنوان یکی از رنگ بندی های محبوب در شیر توالت شناخته شود. اما در حال حاضر بسیاری از شیرآلات با این رنگ طراحی می شوند و انصافا جلوه زیبایی نیز دارند. شیرآلات سفید رنگ نحوه تمیز کردن ساده ای دارند. اگرچه حساسیت آن ها به مواد شیمیایی نسبتا بالاست، اما به راحتی می توان با آب و صابون این شیرآلات را تمیز کرد که این موضوع خود یکی از مهم ترین برتری های این محصول است.

شیر توالت رنگ سفید می تواند زیبایی فوق العاده ای با کاشی های رنگ تضاد خود پیدا کند. به طور مثال می توان این شیرها را در کنار کاشی های رنگ طوسی تیره، مشکی، قهوه ای تیره و … مورد استفاده قرار داد و از زیبایی مینیمالیستی آن ها بهره مند شد. شیر توالت رنگ سفید، گزینه ای عالی برای نصب در ساختمان های مسکونی با سبک دکوراسیون مدرن است. به ویژه اگر ظاهر این شیر نیز به صورت مینیمالیسم باشد.

4.    شیر دستشویی سفید و طلایی

ترکیب دو رنگ سفید و طلایی، ظاهر شیر توالت سفید را از مدرن بودن به سمت کلاسیک بودن سوق می دهد. معمولا بدنه اصلی شیرهای توالت سفید با رنگ سفید و بخش اهرم آن برای باز و بسته کردن شیر با رنگ طلایی طراحی می شود. وجود دو رنگ خاص در شیر دستشویی، یکنواختی این شیرها را به حداقل می رساند.

شیر سرویس بهداشتی سفید و طلایی، جزء شیرآلات خاص با ظاهر منحصر به فرد است. این شیر می تواند برای طراحی دکوراسیون داخلی با سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار گیرد. وجود دو رنگ خاص در این شیر باعث شده تا همخوانی آن با رنگ بندی های مختلف کاشی بسیار افزایش پیدا کند.

بهترین رنگ شیر سرویس بهداشتی

بهترین رنگ شیر سرویس بهداشتی

5.    شیر سرویس بهداشتی طلایی و مشکی

شیر توالت رنگ طلایی و مشکی، یکی دیگر از بهترین شیرهای توالت است که در سال های اخیر بسیار محبوب شده و در خانه ها، هتل های لوکس و بسیاری از مراکز عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه شیرآلات تمام مشکی طرفدار زیادی ندارند، ولی ترکیب این شیرآلات با رنگ طلایی زیبایی فوق العاده ای به آن ها خواهد داد. این نوع شیرآلات دارای دو شکل مات و براق هستند که بسته به سلیقه می توان هر یک از آن ها را انتخاب کرد. اما معمولا رنگ مات شیر سرویس بهداشتی طلایی و مشکی در میان علاقه مندان به سبک های مدرن محبوبیت بسیار زیادی دارد.

به مشتریان شیر توالت که قصد نصب این شیرها را در مکان های خاص و لوکس از جمله هتل ها، رستوران ها و … را دارند، این رنگ بندی توصیه می شود. شیر سرویس بهداشتی طلایی و مشکی در کنار کاشی های رنگ تیره جلوه بسیار خوبی پیدا می کند. با این حال می توان آن ها را با هر رنگ کاشی ست کرد و از زیبایی آن ها نهایت لذت را برد.

بهترین رنگ برای شیر سرویس بهداشتی لوکس

بهترین رنگ برای شیر سرویس بهداشتی لوکس

 

شیر توالت با آبکاری قوی را از کجا بخریم؟

رنگ بندی متنوع شیر توالت در فروشگاه های مختلف، می تواند مشتریان را به خرید ترغیب کند. اما واقعیت این است که باید قبل از خرید این شیرآلات حتما در مورد کیفیت، نوع آبکاری و همچنین قیمت آن ها تحقیق کنید. مجموعه تهران برنز با داشتن سابقه چندین ساله تولید شیرآلات باکیفیت برای برندهای معتبر، فعالیت خود را به صورت اختصاصی در زمینه تولید شیرآلات آغاز کرده است.

شیر توالت برند تهران برنز دارای استاندارد CE اروپا و نشان استاندارد ملی نیز دارد. محصولات این برند صادراتی هستند و در کنار کیفیت بالا با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می شوند. از این رو با توجه به قیمت مناسب و کیفیت عالی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی تهران برنز، می توانید از طریق سایت تهران برنز اقدام به خرید این شیرآلات کنید.

 

اهمیت انتخاب رنگ مناسب به گفته سایت weinsteinbath kitchen:

Research shows that colors directly impact a viewer’s emotion which makes color choice an extremely powerful and important decision when designing a bathroom. Color has a wide range of emotional effects in viewers, but not everyone has the same reaction to every color. Color preference and selection is personal. Preference can be influenced by environment, age, cultural background, and life experiences.

ترجمه:

تحقیقات نشان می دهد که رنگ ها به طور مستقیم بر احساسات بیننده تأثیر می گذارند که باعث می شود انتخاب رنگ در هنگام طراحی حمام یا توالت به یک تصمیم بسیار قدرتمند و مهم تبدیل شود. رنگ طیف گسترده ای از جلوه های عاطفی در بینندگان دارد ، اما همه نسبت به هر رنگ واکنش یکسانی ندارند. ترجیح رنگ و انتخاب شخصی است. ترجیح شما می تواند تحت تأثیر محیط ، سن ، سوابق فرهنگی و تجربیات زندگی باشد. شیر توالت خود را به دقت انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *