آموزش

ترفندهای برق انداختن شیر آشپزخانه (سفید، طلایی و استیل)

ترفندهای برق انداختن شیر آشپزخانه (سفید، طلایی و استیل)

داشتن آشپزخانه تمیز آرزوی بسیاری از خانم ها است. یکی از مهم ترین اقداماتی که باید برای زیبا نگه داشتن آشپزخانه انجام داد، خرید شیر آشپزخانه زیبا و تمیز کردن به موقع آن است. شیرهای آشپزخانه موجود در بازار آنقدر متنوع هستند که می توان با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی، هر کدام را انتخاب کرد.

متاسفانه با وجود کیفیت بالای بسیاری از شیرآلات موجود در بازار، برخی از افراد به بهای تمیز کردن و برق انداختن شیر آشپزخانه به آن صدمه وارد می کنند. این کار باعث ایجاد هزینه های گزاف برای شما می شود و شما را به دردسر خواهد انداخت. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با ترفندهای برق انداختن شیر آشپزخانه با رنگ بندی های متفاوت آشنا کنیم.

ترفندهای برق انداختن شیر آشپزخانه (سفید، طلایی و استیل)

چطور شیر آشپزخانه را برق بیندازیم؟

تمیز بودن شیر آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی و درخشندگی آن دارد. این شیرآلات که با آبکاری های متنوع رنگی تولید می شوند، می توانند برای نصب در آشپزخانه های مختلف گزینه خوبی باشند. اما در هر صورت با توجه به تنوع رنگ این شیرآلات، نحوه تمیز کردن آن ها نیز با هم متفاوت است. استفاده از مواد شوینده قوی مانند جوهر نمک یا وایتکس می تواند صدمات بسیار زیادی را به این شیرآلات وارد کند. از این رو حتما باید از ترکیبات ملایم تر که آسیبی به شیرآلات آشپزخانه وارد نمی کنند، استفاده شود.

برای تمیز کردن شیر آشپزخانه می توان از سرکه، لیمو، جوش شیرین، خمیر دندان، مایع ظرفشویی و بسیاری از ترکیبات استفاده کرد. برخی از این محصولات برای تمیز کردن شیرآلات آشپزخانه سفید مناسب اند و برخی دیگر برای شیرآلات با آبکاری استیل و طلایی. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه تمیز کردن و برق انداختن شیر آشپزخانه صحبت کنیم.

·       نحوه تمیز کردن شیر آشپزخانه سفید

شیرآلات آشپزخانه سفید نسل جدیدی از انواع شیرآلات آشپزخانه هستند که با رنگ سفید و یا ترکیبی از رنگ سفید و طلایی طراحی می شوند. این شیرآلات برای آشپزخانه های کلاسیک و مدرن کارایی دارند. لکه گرفتن شیر آشپزخانه سفید به احتمال کمی اتفاق می افتد. با این حال این بدین معنی نیست که نباید این شیرآلات به صورت منظم تمیز شوند.

برای تمیز کردن شیر آشپزخانه سفید، کافیست که از مایع ظرفشویی استفاده گردد. باید در یک لیوان آب گرم چند قطره مایع ظرفشویی اضافه کرد. سپس با یک اسفنج آغشته شده به این ترکیب، مراحل تمیز کردن شیر آشپزخانه سفید را انجام داد. معمولا مایع ظرفشویی به خوبی می تواند شیرهای آشپزخانه سفید را تمیز کند و برق بیندازد.

چطور شیر آشپزخانه را برق بیندازیم؟

چطور شیر آشپزخانه را برق بیندازیم؟

·       نحوه تمیز کردن شیر سینک استیل

شیر ظرفشویی استیل یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار است. این شیرها دارای تنوع بالایی اند و در اندازه و مدل های مختلفی به فروش می روند. مزیت شیرهای استیل مقاومت آن ها در برابر مواد شیمیایی و تغییر رنگ است. اگر آبکاری به درستی این شیرها انجام شوند، به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد و از زیبایی و درخشندگی این شیرآلات لذت برد. بنابراین کیفیت اولیه شیر ظرفشویی استیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

برای تمیز کردن شیر آشپزخانه استیل، می توانید از لیموی تازه استفاده کنید. کافیست که یک لیمو را از وسط برش بزنید و به آرامی روی تمامی بخش های شیر بکشید. اجازه دهید تا آب ناشی از لیموی تازه اثر خود را روی براق کردن شیر سینک استیل انجام دهد. سپس می توان با آب خنک شیر را شستشو داد. در صورتی که لکه هایی روی شیر وجود دارند، می توانید از دستمال نخی برای تمیز کردن شیر قبل از شستشوی آب لیمو استفاده کنید.

·       نحوه تمیز کردن شیر سینک طلایی

شیر آشپزخانه طلایی، یکی از محبوب ترین شیرآلات جدید است. این شیر با روکش طلایی طراحی شده و می تواند در آشپزخانه های کلاسیک طراحی فوق العاده ای داشته باشد. براق و درخشنده بودن بودن این شیرآلات زیبایی آن ها را چندین برابر می کند. طبیعتا افرادی که اقدام به انتخاب این شیرآلات کرده اند، باید با دقت بیشتری از آن ها مراقبت کنند تا شاهد زیبایی و درخشندگی آن ها باشند.

برای تمیز کردن شیر سینک طلایی، می توان از سرکه استفاده کرد. سرکه با خاصیت اسیدی خود، باعث بهبود درخشندگی این شیرآلات شده و زیبایی آن ها را چندین برابر می کند. با این حال برای جلوگیری از صدمه دیدن شیر ظرفشویی طلایی، باید سرکه رقیق شود و مورد استفاده قرار گیرد. برای این کار کافیست که سرکه را با 50 درصد آب رقیق کنید و سپس در یک ظرف اسپری بریزید. حال کافیست که به بخش های مختلف شیر ظرفشویی سرکه اسپری شود و با دستمال نخی سطح شیر تمیز گردد. در نهایت می توان پس از گذشت چند دقیقه شیر را با آب سرد شستشو داد.

از بین بردن چربی های روی شیر آشپزخانه

از بین بردن چربی های روی شیر آشپزخانه

برای از بین بردن چربی های روی شیر آشپزخانه چه کنیم؟

گاهی اوقات مشکل افراد برق انداختن شیر آشپزخانه نیست. بلکه چربی هایی روی شیر باقی مانده اند که به راحتی از بین نمی روند. در چنین شرایطی احتمالا استفاده از سرکه یا مایع ظرفشویی کارساز نخواهد بود. برای رفع چربی های اضافه روی شیرآلات آشپزخانه، کافیست که مقداری جوش شیرین را به آب گرم اضافه کنید. به طوری که یک خمیر یکدست بدست بیاید.

سپس یک مسواک بسیار نرم را به خمیر جوش شیرین آغشته کنید و به آرامی روی شیر ظرفشویی بکشید. کافیست که چند دقیقه منتظر بمانید تا جوش شیرین کار خود را انجام دهد. پس از آن چربی های اضافه روی شیر آشپزخانه برطرف می شوند و می توانید شیر را با آب سرد بشویید. اگر چربی های اضافه روی شیر پاک نشده بودند، کافیست که چند بار دیگر این کار را انجام دهید تا در نهایت به هدف مورد نظر خودتان برسید.

اگر با جوش شیرین چربی های روی شیر ظرفشویی از بین نرفتند، می توان از خمیر دندان نیز استفاده کرد. ترکیب خمیر دندان و جوش شیرین برای برق انداختن و از بین بردن چربی ها و لکه های روی شیرآلات ساختمانی معجزه می کند. اما می توان از یکی از آن ها نیز برای رفع چربی های روی شیر استفاده کرد.

خرید بهترین شیر آشپزخانه

خرید بهترین شیر آشپزخانه

خرید بهترین شیر آشپزخانه با آبکاری باکیفیت و قیمت مناسب

یکی از مواردی که باعث می شود افراد هر بار با تمیز کردن شیر آشپزخانه شاهد از بین رفتن رنگ و کدر شدن آن باشند، بی کیفیت بودن این شیرآلات است. شیرآلات بهداشتی باید با آبکاری باکیفیت ساخته شوند تا در تماس با رطوبت، مواد شیمیایی و قلیایی دچار آسیب نشوند. به همین خاطر انتخاب بهترین مرکز فروش شیر ظرفشویی و آشپزخانه بسیار حائز اهمیت می باشد. تهران برنز، تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی با سابقه طولانی است. این برند سابقه 30 ساله تولید شیرآلات برندهای معروف را دارد و پس از گذشت این زمان تصمیم به راه اندازی برند اختصاصی خود کرده است.

کیفیت ساخت شیر آشپزخانه در این مجموعه بسیار بالا است. اما در کنار این موضوع، مناسب ترین قیمت شیرآلات به مشتریان عرضه می شود. با توجه به اطمینان تیم متخصص تهران برنز از کیفیت شیرآلات، تمام شیرآلات این مجموعه با 7 سال خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان ارائه می شوند. همچنین تمامی این شیرآلات دارای نشان استاندارد ملی و نشان CE اروپا می باشند. با توجه به استاندارد بودن شیرآلات آشپزخانه تهران برنز و قیمت مناسب این شیرآلات، می توانید از طریق سایت تهران برنز مدل های موجود را بررسی کرده و سپس خرید خودتان را نهایی کنید.

 

یک تعریف ساده از شیرآلات آشپزخانه توسط lowes

A kitchen faucet is an important fixture in your household. From washing dishes and utensils to filling pots for cooking, it’s a piece designed to take on a full workload.
Today’s modern kitchen faucets come full of innovative features to make working in the kitchen easier and to meet the demands of the heart of the home. Keep reading to learn about a few things to consider when choosing the best kitchen faucet for your needs.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *