آموزش

راهنمای انتخاب بهترین شیر دوش حمام با توجه به علم دوش حمام

راهنمای انتخاب بهترین شیر دوش حمام با توجه به علم دوش حمام

شیرآلات حمام به دو بخش دوش حمام و شیر دوش حمام تقسیم بندی می شوند. دوش حمام وسیله ای است که وظیفه خارج کردن آب را برعهده دارد، ولی شیر دوش حمام می تواند امکان گرم و سرد کردن آب دوش حمام و باز و بسته کردن آب را به شما بدهد. اگر بخواهید به صورت جداگانه اقدام به خرید شیر و دوش حمام کنید، باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد آن ها صحبت کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین شیر دوش حمام با توجه به علم دوش حمام

شیر دوش حمام چیست؟

شیر دوش حمام (شیر حمام) یکی از انواع شیرآلات بهداشتی است که وظیفه اتصال به علم دوش را برعهده دارد. این شیر می تواند برای کنترل کردن آب خروجی از دوش حمام مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا شیر دوش حمام به صورت ست با شیر روشویی و توالت انتخاب می شود تا علاوه بر اینکه قابلیت های خوبی را در اختیار داشته باشد، بتواند زیبایی حمام را نیز چندین برابر کند.

تنوع در مدل های شیر حمام مانند شیرهای آشپزخانه و شیر توالت زیاد است. می توان بر اساس سبک دکوراسیون حمام و سلیقه خود فرد، هر یک از انواع این شیرها را انتخاب کرد. به غیر از طرح، باید به آبکاری، جنس کارتریج و همچنین کیفیت شیرهای دوش حمام نیز توجه داشت تا نیازی به تعویض این شیرها در زمان کوتاه نباشد.

آیا امکان خرید شیر دوش حمام بدون دوش وجود دارد؟

شیرآلات بهداشتی یا به صورت ست و یا به صورت مجزا قابل خریداری هستند. حتی در ست شیرآلات بهداشتی که شامل شیر حمام، شیر روشویی، شیر سینک ظرفشویی و شیر توالت هستد، علم دوش وجود ندارد. بنابراین مشتریان باید حتما در صورت نیاز به نصب علم دوش، ابتدا شیرآلات بهداشتی حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه را انتخاب کنند و سپس مطابق با شیر حمام، اقدام به خرید دوش حمام نمایند.

دوش حمام به یکی از خروجی های شیر حمام متصل می شود. روی شیر حمام دو خروجی وجود دارد که اصلی ترین آن خروجی اهرم دار است که امکان گرم و سرد کردن آب را نیز به افراد می دهد. یک دکمه فشاری روی شیر حمام وجود دارد که می تواند برای باز کردن خروجی سمت پایین شیر حمام مورد استفاده قرار گیرد.

راهنمای انتخاب بهترین شیر دوش حمام

راهنمای انتخاب بهترین شیر دوش حمام

نحوه انتخاب بهترین شیر دوش حمام بر اساس دوش

دوش های حمام امکان اتصال به شیر دوش حمام را دارند تا افراد در حمام بتوانند میزان خروج آب و دمای آن را کنترل کنند. تنوع در شیرهای دوش حمام نسبت به دوش حمام و علم آن بیشتر است. چرا که معمولا دوش های حمام با ظاهر ساده و در رنگ بندی متفاوت تولید می شوند؛ اما شیرها می توانند با سایر شیرآلات بهداشتی منزل از جمله شیرآلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه ست شوند. بنابراین باید تنوع بالایی برای این شیرها وجود داشته باشد.

مشتریانی که قصد خرید شیر دوش حمام را دارند، باید به رنگ و مدل این شیرها توجه بسیار زیادی داشته باشند. چرا که این شیرها مانند دوش حمام، تاثیر زیادی روی زیبایی حمام دارند و انتخاب بهترین مدل آن ها باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی انجام شود.

·        رنگ شیر دوش حمام

مهم ترین نکته ای که مشتریان باید در هنگام انتخاب شیر دوش حمام به آن توجه داشته باشند، رنگ شیر دوش حمام است. رنگ شیرهای دوش حمام باید متناسب با رنگ دوش باشند. به طور مثال اگر دوش حمام شما رنگ طلایی دارد، استفاده از شیر دوش حمام رنگ کروم زیبایی حمام شما را دچار مشکل می کند. بنابراین باید حداقل یک رنگ به کار رفته در دوش حمام، در شیر دوش نیز به کار برود.

دوش های حمام ترکیبی مانند دوش های حمام سفید و طلایی، می توانند با شیر دوش سفید یا طلایی ست شوند. علاوه بر رنگ، باید به پوشش مات و براق روی این شیرآلات نیز توجه داشته باشید. هر چقدر شباهت میان دوش و شیر آن زیادتر باشد، زیبایی این شیرآلات نیز زیادتر خواهد بود.

·        مدل شیر دوش حمام

برای انتخاب بهترین شیر مناسب دوش حمام، حتما باید به مدل شیر دوش توجه داشته باشید. این شیرآلات با مدل های متنوعی طراحی می شوند که امکان کنترل دو خروجی آب را به افراد می دهند. شاید در ابتدا تصور کنید که ارتباط زیادی میان دوش حمام و شیر آن وجود ندارد. اما به هر حال هر دوی این محصولات در کنار یکدیگر در حمام مورد استفاده قرار می گیرند و یکسان بودن طراحی آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

برای دوش های حمام فلت و مدرن بهتر است که شیرهای دوش حمام فلت استفاده کنید. در این صورت یکنواختی میان این دو محصول حفظ می شود. اما در صورتی که از دوش های حمام زنگوله ای استفاده می کنید، می توانید از شیرهای دوش حمام کلاسیک با مدل های خاص و لاکچری استفاده کنید. ترکیب شیرهای دوش حمام با دوش های حمام زیبایی فوق العاده ای را ایجاد خواهد کرد.

دوش ( شیر حمام ) کروم کد 3238

نحوه انتخاب بهترین شیر دوش حمام بر اساس دوش

ویژگی های شیر دوش حمام جدید

حال که مشتریان با نحوه انتخاب بهترین شیر دوش حمام بر اساس رنگ و مدل علم دوش آشنا شدند، بد نیست که در مورد کیفیت و ویژگی های شیرهای دوش حمام جدید نیز صحبت شود. شیرهای دوش حمام جدید علاوه بر اینکه با طرح های متنوع تولید شده اند و اهرم های جذاب دارند، کیفیت بسیار بالایی نیز دارند. به کار رفتن کارتریج های باکیفیت و استفاده از آبکاری با ضخامت بالا از جمله ویژگی های برخی از شیرهای دوش حمام جدید است.

از جمله ویژگی های بارز این شیرها، صرفه جویی در مصرف آب است. تکنولوژی های به کار رفته در شیرهای دوش حمام جدید باعث شده تا این شیرها بتوانند در مصرف آب صرفه جویی کنند و از خارج شدن بیش از حد آب جلوگیری نمایند. از این رو مشتریان می بایست در هنگام خرید شیر حمام حتما به این مشخصه ها توجه داشته باشند. اگرچه ممکن است قیمت شیر حمام با تکنولوژی های خاص و آبکاری با ضخامت بالا زیاد باشد، اما با این حال کیفیت این شیرآلات و ماندگاری آن ها ارزش این شیرهای دوش حمام را چندین برابر خواهد کرد. از این رو باید کیفیت را در اولویت خود جهت خرید شیر حمام قرار دهید.

دوش ( شیر حمام ) مشکی طلا مات کد 3255

بهترین مرکز فروش شیر دوش حمام

خرید بهترین انواع شیرآلات حمام با گارانتی

در صورتی که قصد خرید بهترین شیر دوش حمام و علم دوش را دارید، باید به یک برند معتبر که سابقه چندین سال در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی دارد، اعتماد کنید. تهران برنز یک برند جدید نیست و 30 سال است که در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی برای برندهای دیگر فعالیت می کند. اما در حال حاضر این کارخانه توانسته یک برند معتبر برای خود ایجاد کند که به دلیل اطمینان از کیفیت محصولات، تمامی شیرآلات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش 7 ساله به مشتریان عرضه می کند.

شیرآلات حمام تهران برنز دارای نشان استاندارد ملی و گواهی استاندارد CE اروپا می باشند. از بهترین ضخامت و کیفیت آبکاری برای ساخت این شیرآلات استفاده شده است تا ماندگاری آن ها در برابر رطوبت و خوردگی بالا رود. در صورت نیاز به خرید شیر دوش حمام با تنوع رنگ و مدل، کافیست که به سایت تهران برنز مراجعه کنید و محصولات موجود در این سایت را بررسی نمایید. سایت تهران برنز به تمامی نقاط کشور ایران ارسال دارد و مدل های متنوع را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان عرضه می کند.

 

نظر سایت kitchenandbathclassics در مورد انتخاب شیر دوش حمام:

When choosing the perfect shower faucet, there are several factors to take into consideration including shower valves, the configuration and type, water pressure, and accessories.

When choosing your new shower tap, remember to match it to your bathtub faucet, if you have one, and other bathroom taps. Additionally, consider how the faucet fits in with the rest of your bathroom décor and the finish of your other bathroom fixtures.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *